torsdag 27. august 2009

august

Ja så var jeg her igjen.. lenge siden sist.

her har det vært passe travelt i august. ikke mindre enn 8 bursdager som skulle feires. og innimellom der har vi hatt et par visninger på huset. jeg begynner å bli litt lei. jeg har så mange ideer som jeg vil sette i gang med. men nå står alt på vent. har endelig fått tak i et gammelt sminkebord som skal pusses opp. har et gammelt bord som også må fikses på, og så er det å gjøre ferdig kommoden til Lucas. men jeg kan jo ikke styre med sånt når vi skal ha visninger. kjedelig. og så klør jeg i fingrene etter å pusse opp nytt hus. ideene strømmer jo bare på her jeg sitter.

vi har heldigvis fått til litt ferie i sommer. til sammen har vi vært på hytten i nesten 4 uker. været har jo ikke akkurat vært så bra. men vi klarte å kose oss likevel. egentlig var det litt deilig å ha datafri en stund. sitte med samboeren og prate og spille brettspill på kveldingen istedenfor å sitte begravd i hver sin data. jeg fikk han faktisk med på fjelltur også. :D håper han ikke tok skrekken, for jeg kommer til å dra han med på fjellet flere ganger. jeg elsker å gå i fjellet. spesielt når høsten kommer. det er sånn spesiell luft/lukt da syntes jeg. og så er det jo så deilig å gå hjem og spise nystekte boller og drikke varm kakao. :) nei nå får jeg slutte av her og komme meg i seng. satser på at jeg får tid til å legge inn litt bilder i morgen kveld. da blir det hjemme alene kveld på meg. natta :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar