torsdag 4. februar 2010

god kveldskos


I dag følte jeg for å spise noe annet enn den vanlige grovbrødskiven med majones og jubelsalami.
så jeg laget eggerøre til å ha under istedenfor.
Prøvde en annen salami i dag, nordfjord sin. den var litt rimeligere enn gilde sin. 33kr for 200g. på rema. Da jeg skulle åpne pakken kjente jeg at den luktet bedre enn den vanlige og sjekket innholdslisten. her er det altså både hvitløk,koriander og muskatnøtt. den smakte himmelsk. Det endte med 3 skiver... og jeg vil fortsatt ha mer. men da må jeg lage mer eggerøre. ;)

kan jo skrive ned min turbo-eggerøre oppskrift.

til 1 egg trenger du:
1ss vann
litt salt
litt fersk gressløk om du ønsker eller har i hus.

dette røres sammen og varmes i micro. rør litt innimellom. du ser når den er ferdig og det tar ikke lang tid.
så er det bare til å øke mengden etter hvor mye du skal ha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar