tirsdag 7. desember 2010

oppussing av kjøkken del 2.

Ja nå begynner det å se ut som et kjøkken her. :) 

her har fargen (isvann) kommet på veggen.  Har ikke kastet bort maling på vegg det kommer skap på.

 Etter at ikeabilen hadde vært her så stuen sånn ut. Så ut som et evighetsprosjekt for meg..


Så langt har vi kommet nå..  men dere får ihvertfall et intrykk av hvordan det blir.

fine vasken min :)

og til slutt et lite stemningsbilde...  

Jeg klarte ikke å dy meg. Hadde jo kjøpt nye bokser og jeg MÅTTE se hvordan de tok seg ut oppå der.
Hvis noen lurte så passet de absolutt helt perfekt inn. Åh jeg begynner nesten å gråte når jeg ser på kjøkkenet..   Det mørke "treet", det hvite og isvann fargen.. det smelter sammen til en eneste stor røre av herlighet som får det til å krible langt ut i lilletåen. evnt.. langt ut i rævmargen (for dere som har sett KJW)

Nå begynner stuen og tømmes for esker , så da kan jeg snart begynne julepyntingen for fullt. Da skal jeg få lagt ut julestemningsbilder herfra. ;)  Ha en fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar