søndag 18. oktober 2009

kjøkken inspirasjon

nå har jeg blitt lovet nytt kjøkken når vi flytter i nytt hus. har jo da begynt å titte litt, drømme litt og har bestilt en bunke med kataloger. ;) utrolig nok var samboeren VELDIG enig når jeg viste hva jeg var ute etter.

dette kjøkkenet fra sigdal er jo bare lekkert. og så har de baderoms møbler som står i stil,
hvor lekkert hadde ikke det blitt?



og dette fra drømmekjøkkenet er jo ca 100% det jeg vil ha. bortsett fra at jeg skal ha hvitt/creme kjøkken, men det hadde de ikke bilde av på nettet.
en ting er ihvertfall sikkert. det skal være sånne knotter som på de øverste skuffene.
og sånn kjøkkenhette SKAL jeg ha. den gjør liksom hele kjøkkenet syntes nå jeg.

skal komme tilbake med mer kjøkken inspirasjon når jeg har scannet bilder fra katalogene. de hadde ikke så mye på nettsidene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar