tirsdag 19. januar 2010

gullkorn fra barnemunn


disse 2 åringene er jo bedre underholdning enn tv.

jeg hadde glemt å ta bort posen min med godis fra i går. lucas fant den og spurte: "e' mamma sulten?" så kom han bort og holdt ut posen mot meg. jeg tok en snop, han tok bort posen igjen og sa: no e' det nok. ;)

det er godt han passer på mammaen sin. jeg kunne skrevet i evigheter om alt det morsomme og herlige han sier og gjør. men da får jeg ikke gjort annet...

eller jeg kan jo ta med en til.

vi var på shopping før jul og kjøpte litt smågodt som vi koste oss med når vi gikk rundt og tittet. han fikk virkelig smaken på krokodiller og skulle ha mer allerede før han hadde spist opp den han hadde i munnen. jeg sa at nå må vi spare til vi kommer hjem.
da sier han så greit: ja... mamma og.

hadde jeg ikke vært inne på et kjøpesenter hadde jeg rullet rundt på gulvet i en hysterisk latterkrampe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar