lørdag 16. januar 2010

leger er jammen noen hyggelige dyr

denne nakken min blir bare verre og verre. kiropraktoren min mente det kunne være en nerve som hadde kommet i klem. og anbefalte meg å gå til legen. i går var jeg virkelig elendig. jeg skalv og ristet og følte meg rett og slett rar i hele kroppen. så da fikk jeg en akuttime hos legen.

denne legen gjorde ikke annet enn å flire. og da jeg fortalte hvordan jeg følte meg så lo han og sa: hvorfor det?

han mente at det ikke var noe problemer med en nerve, og han ante ikke hva annet det kunne være. men jeg fikk da ihvertfall henvisning til MR undersøkelse. jeg glemte helt å be om resept på noe sterkere smertestillende. så jeg får vel ta en tur igjen i neste uke når min lege har ledig tid.

dette er altså grunnen til at dere hører så lite fra meg for tiden. jeg skal snart få kommet i gang med flere prosjekter som jeg skal legge ut. jeg lover. :)

mens dere venter kan dere kose dere med denne nydelige sangen. det er min nye favoritt.

jeg vet ikke hvordan jeg legger inn et youtube klipp her. så hvis dere vet hvordan, blir jeg glad om noen vil fortelle meg det. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar