torsdag 11. juni 2009

rotete jeg? å neida..


Dette er hva som skjer når jeg bretter opp ermene og bestemmer meg for at NÅ setter jeg i gang. he he...

jeg bestemte meg for at gjesterommet skulle bli til lekerom. og da måtte jo rommet tømmes.
min kjære samboer ble mer og mer fortvilet når han så det ene etter det andre komme ut fra rommet. til slutt gikk det ikke an å gå i stuen.
og gjett hvem som måtte bære alt ned i boden?
ikke jeg ihvertfall, for jeg var jo gravid. ;)

men når han fikk se resultatet ble han blid igjen :D

beklager dårlige bilder, men de er tatt med mobiltelefon med dårlig kamera.
her har jeg kjøpt en tjukk overmadrass så småen kan sitte mykt mens han leker og leser bøker. veldig deilig med det rommet, da det ligger rett ved stuen. så om kvelden når barna er i seng er det bare å sette alle lekene inn der og lukke døren. vips så var det ryddig i stuen igjen ;)

1 kommentar: