onsdag 10. juni 2009

trancherbordet- før og etter...




jeg fant dette trancherbordet på finn.no til 250kr. og fikk en god idè. hva med å ha det i gangen? for der trenger jeg et møbel, men ikke noe stort. så jeg kjøpte det og satte i gang.

først malte jeg det hvitt. brukte en oljemaling med mye glans.
så ville jeg gjøre noe med skuffene, så det ikke skulle bli så kjedelig. men hva?


jo jeg kjøpte noen passende servietter og decoupage lakk.
først la jeg et strøk lakk på skuffen som lim, la servietten oppå og la et nytt lag oppå servietten.så klippet jeg bort overfødig serviett etterpå.

og voila... spennende skuffer.


resultatet ble jeg ganske fornøyd med



6 kommentarer:

  1. takk takk :D var utrolig gøy. ble bitt av basillen tror jeg. he he.. så nå skal jeg snart begynne på et gammelt bord jeg har. fikse det opp litt.

    SvarSlett
  2. Så smart! Det ble kjempefint, et helt annet bord, så flink du er!

    SvarSlett
  3. SÅ stilig - en kjempe-ide:-)
    Riktig god helg,
    klem Hege.

    SvarSlett