tirsdag 1. september 2009

denne sangen er bare råkul

http://www.youtube.com/watch?v=A68j28KQaik

jeg har lagt min elsk på denne sangen. kjenner at det rykker i dansefoten. og det minner meg på..

jeg skulle jo melde meg på dansekurs. danset i noen år da jeg var yngre og jeg savner det utrolig mye. problemet er er jo teflonhjernen min. jeg klarer bare ikke å huske dansene med en gang. må øve masse hjemme før jeg husker hva som skulle gjøres når. alle de andre klarer jo å huske det med en gang og danser i vei. så står man der og ser dum ut da. så kommer man igjen neste uke og har endelig klart å prente inn rekkefølgen. men da skal man jo lære videre på dansen, og får samme problem.
når man endelig kan (og husker) hele dansen, selvtilliten er på topp og man gleder seg til å vise at man kan det. nei da skal man lære en ny dans.
men uansett. dans er GØY. god trening er det også. så jeg trenger vel bare et godt spark i ræven så jeg får meldt meg på et.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar