søndag 13. september 2009

et lite tips jeg vil dele med dere




har du tørr hodebunn? det slet jeg med i en del år. tørr hodebunn og fett hår. så begynte jeg å vaske håret med natusan babyshampo. og etter en stund ble jeg helt kvitt det. håret ble mye blankere og føltes renere. nå har jeg gått over til vanlig shampo, men etter en stund blir det fett igjen. da gir jeg håret noen dager med babyshampo igjen.

og mens vi er inne på babyprodukter....

etter dusj smører jeg meg inn med babyolje før jeg tørker meg. da blir huden så fin og myk. spesielt om vinteren er det viktig å passe på huden.

og zinksalve er fint å smøre på rød og sår nese. det ser jo ikke helt lurt ut med den salven under nesen, så pleier å smøre den på om kvelden før jeg legger meg. så er det meste borte om morgenen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar