onsdag 25. november 2009

juleklærene våre

hadde en tur på lagunen i dag. uten unger for en gangs skyld. men tror dere ikke bilen begynte å tulle med meg da? når jeg nærmer meg lagunen og det er biler på alle kanter, begynner nødblinken å lyse. jeg trykket som en gal på knappen for å få den av. men det ble ikke bilen med på. til slutt slo det seg av og jeg kunne puste ut.....

i et par sekunder før den slo seg på igjen. det rare er jo at den ikke blinket, men sto og lyste. gjett om jeg ble flau. men det skjedde heldigvis ikke flere ganger i dag. skjer det igjen kommer jeg til å true med å levere den til en bilopphugger altså.

her kjører man rundt i Audi og tror man er kongen på veien :P og så begynner bilen å leke Lada? nei takk. det vil jeg ha meg frabedt.

så til fangsten i dag. beklager små bilder, nettet er tregt her så tar år og dag å laste opp større. trykk på bildene for å se de større.

her er altså min kjole. som jeg fikk 50% på. kan ikke klage på det :) skulle gjerne tatt bilde når jeg har den på, så den kommer til sin rett. men jeg har nemlig spart til vinterpels både her og der. så det tar seg ikke ut på bilde. men det kommer senere.

nathalie sin kjole

bakfra. lurer på å ha denne bodyen inni. var så søt krage på. den kjøpte jeg også i dag

og skoene. i sateng. har dere sett noe så søtt eller?

fant også en lilla tunika og sølv tights. også til nathalie. tenkte det kunne være stilig når vi skal i julebesøker og ikke være for pyntet.


og så lucas sine... første dressen hans. dette blir stas (for mor ihvertfall)
knall blå vest til å ha inni. buksen til var de tom for. så jeg får bare følge med når de får inn nytt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar