torsdag 5. november 2009

nesten ferdig med flytting

vi flyttet opp i leiligheten i går. i dag har vi nesten tømt hele huset og kommet godt i gang med utvask. planen er å bli helt ferdig i morgen, så vi kan levere fra oss nøkkelen i morgen kveld.

det er med litt blandede følelser jeg flytter ut av huset. det er jo veldig fint og jeg har blitt glad i det. men jeg har jo villet flytte ganske lenge nå. jeg trives jo dårlig i det området, og planløsningen er litt feil for oss nå som vi har 2 små barn.
hadde vi hatt et hus klart som jeg hadde gledet meg til å flytte inn i, så hadde jeg sikkert ikke tenkt på "gamlehuset" i det hele tatt.
men nå skal vi bo i esker i en leilighet som bare rommer halvparten av tingene våre, på ubestemt tid.

nei det er bare til å lete videre på finn.no. kanskje det har kommet ut noe nytt de siste dagene?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar