tirsdag 15. desember 2009

julegavetips

vi alle har vel noen som vi bare skal gi en liten ting til. eller hva med de som har "alt".
det er ikke alltid så lett å finne på noe. jeg syntes spesielt disse gavene til rundt 100 lappen er vanskelige å finne til voksne.

Da er det fint med en kurv som man kan fylle med det som måtte passe.


disse kurvene fra jysk syntes jeg er greie å bruke, for da kan de bruke kurven til andre ting etterpå.

her har jeg da laget en "kosekurv" til et par. hver sin juleøl, kaffe med sjokoladesmak, kjærlighets-te, twist og en hjertesåpe.


et annet alternativ er å putte tingene i en julestrømpe som jeg har gjort her.

jeg har også laget en "egenpleie-kurv" (som jeg glemte å ta bilde av før jeg pakket inn)
der har jeg lagt oppi porsjonsposer med ansiktsmaske,hårkur,badesåpe og sånne ting.
disse porsjonsposene har de på vita til en grei pris.

man kan jo fylle kurvene med det man ønsker...
og hvis man skal legge litt mer penger i det har jeg noen alternativer til:

til en som er glad i ost og vin kan man fylle kurven med en flaske vin, noen oster og litt kjeks.

eller legge opp til en kosekveld og fylle kurven med noe godt å drikke, godis, en film og stearinlys.

eller som jeg ga til mine besteforeldre i fjor:
kurv med en flaske vin, hver sitt kryssordblad, en cd som jeg hadde brent ut selv, hjemmelaget konfekt og julekaker. og flaxlodd.

1 kommentar: