søndag 27. desember 2009

o jul med din glede

da er jeg her igjen. lenge siden sist. jeg håper jeg får til mobilblogging snart, så jeg kan få blogget litt oftere. her har det gått i ett den siste tiden, med en liten jente som syntes at soving er oppskrytt, innpakking av julegaver,en nakke som har streiket (vært hos kiropraktor ca annenhver dag). og så har vi jo vært i praha.

gjett om det var en fin tur. uten unger, vi kunne bare tenke på oss selv og hva vi hadde lyst til. kan ikke huske sist vi kunne det. ;) hotellet var kjempefint og hadde perfekt beliggenhet. skal komme tilbake med bilder en dag nettet er i godt humør.

julen har vært kjempefin. i julestrømpen min lå det et diamantsmykke. jeg er fortsatt helt i sjokk. og under juletreet lå det nye ski. så nå er jeg klar for å ta opp igjen skigåingen igjen. er noen år siden sist, så det kan jo bli et morsomt syn.

ellers har jeg prøvd meg på både aking og skøyting. begge deler gikk bedre enn forventet, med tanke på at det også er mange år siden sist. ;)

har dere hatt en fin jul?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar