mandag 25. januar 2010

aktiv uke

etter at kiropraktoren fant ut at jeg hadde en låsning i kjeven også, har jeg vært helt fin i nakken.
så da bestemte jeg meg for at jeg ikke lenger skulle være støttemedlem på elixia, men aktivt medlem.

ondagen troppet jeg og min søster opp til dance explotion...

instruktøren som så ut som en bodybuilder light, viste ikke hva hun gjorde av bevegelser, så det å følge med var ikke helt enkelt.
som jeg har nevnt tidligere er jeg i besittelse av teflonhjerne.

men det gikk da bra i begynnelsen og kondisen min overrasket stort.
etterhvert gikk det fortere og fortere, og når man trodde at man hadde skjønt det la instruktøren inn en snurr både her og der... enden på visen var at alle virret rundt som en flokk med hodeløse høns og noen gikk halvveis i timen.

jeg tok heldigvis ikke skrekken og dro opp dagen etter til en time med funk.

gjett om det var GØY. fikk en mye flinkere instruktør denne gangen. svetten rant og beina skrek om nåde. men jeg hadde det så gøy at jeg bare gliste hele tiden. men gangsperr?? jeg har aldri i mitt liv hatt så mye gangsperr. jeg har gått rundt som en gammel mann her... hver gang jeg skulle reise meg fra sittende stilling så var det å støtte seg godt, mens jeg jeg oj oj oj'et meg opp. jeg ikke bare følte meg som en gammel mann, men hørtes sånn ut også.

fredagen gikk jeg på byn og danset som en gal i nye sko, så da fikk jeg gnagsår og følte meg enda mer ubrukelig.

søndag var jeg bedre og dro i åpen idrettshall med ungene, og badet etterpå. veldig kjekt. det gjorde vi hver søndag når jeg var yngre... kanskje det kan bli en ny tradisjon for oss også?

snart skal jeg levere ungene til besteforeldrene mine for å dra opp og pådra meg mer gangsperr. i dag blir det først easy step etterfulgt av styrke og core... spent på hvordan det går.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar