mandag 18. januar 2010

rynker på magen og andre kroppslige tanker

jeg sitter ofte og funderer for meg selv, spesielt når jeg sitter ute og røyker og har mine 5 minutter med stillhet. løser verdensproblemer og alt det... eller passer på boxermannen. (lurer på hvem som ser etter han nå)

det som utløste et tankeras denne gangen var rett og slett det at jeg så at huden på magen rynket seg når jeg bøyde meg for å tørke beina etter en dusj. kall meg gjerne rar, men da jeg var mindre hadde jeg mange rare tanker om kropp.

små barn har jo smilehull der vi voksne har knoker på hendene, dette syntes jeg var så fint og gikk ofte med hendene litt knyttet så knokene kom fram.

så ble jeg litt større og hadde det som vi kaller så fint for valpefett. nå kommer vi inn på dette med rynker på magen...
når jeg satt var det ikke en rynke å spore på min mage, det lignet mer på en stabel med julepølse, eller middagspølse (avengig av når på året det var). jeg så på disse klassevenninnene mine som ikke hadde en eneste julepølse på magen, men små rynker istedenfor. og akkurat da var det jeg ønsket meg aller mest i verden rynker på magen.
på denne tiden skulle man selfølgelig gå med korte gensere og topper som viste navelen.
jeg brukte mye krefter på å holde julepølsene mine inne, så de ikke skulle tyte ut mellom genser og bukse.

så kom tiden da jeg (som de fleste andre) begynte å ønske meg mensen, hår både her og der og ikke minst pupper.
jeg fikk da hår både her og der, men det tok ikke lange tiden før jeg begynte å barbere det bort.
mensen kom og jeg var overlykkelig.... i 2 dager før jeg ble lei.
fikk da pupper som alle andre, og det var ganske greit.

man ønsker seg alltid det man ikke har. og når man får det var det kanskje ikke så stor stas likevel. (bortsett fra de nye rynkene på magen min)

om ca 10-12 år er det vel nathalie som desperat ønsker seg mensen og hår alle steder...
det verste er at det er ingenting jeg kan si eller gjøre.
for det må nesten oppleves selv at gresset ikke er grønnere på andre siden.

dette var da ukens rare tanker fra meg. ;) skal prøve å la et gå en stund til neste gang så dere ikke tror jeg er helt ko-ko. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar