torsdag 4. juni 2009

da har jeg shoppet litt igjen

shopping er gøøy. og det som er aller gøyest er å handle på salg. får så mye for pengene da.

ble ny vogn til ungene: quinny zapp. ville ha en liten lett vogn til småturer. denne kan jeg feste bilsetet til Nathalie på. det er verdens minste trille når den er sammenlagt. kan ta den med som håndbagasje på fly.

lucas fikk sko til å gå på tur med, kjempefine syntes nå jeg





kjøpte også nye sandaler til han. timberland, på tilbud til 200kr. ENDELIG fant jeg sandaler som ikke har steinhard såle. for det har de fleste jeg har sett på. bildet jeg tok ble skikkelig dårlig,men skal prøve igjen

1 kommentar:

  1. Kjempe stilig vogn! Og kjekt å se deg innpå her og! :) Jentetur til syden hadde virkelig vært noe jah...*drømmer...*
    Ha en flott lørdagskveld videre og hilse mannebeistet! ;)

    SvarSlett