søndag 21. juni 2009

Lagersalg på arenum :)

jeg som elsker salg var jo bare nødt til å ta en tur. fant da litt. de hadde en del sko, men det å finne rette størrelsen var jo enklere sagt enn gjort. jeg falt ihvertfall for disse quicksilver/roxy skoene.
da jeg først så de syntes jeg de var megastygge. men så gikk jeg forbi en gang til. og da var de plutselig litt søte. og nå blir de søtere og søtere jo mer jeg ser på de. et stort pluss er at de er gode å gå med også. de hadde de i rødt også. de var mye finere, men hadde ikke i størrelsen min. ja ok... de er egentlig stygge. men søte er de likevel. he he... tenker de kan bli søte til en capribukse eller en sommerkjole.








Lucas fikk jean paul genser. jeg elsker jean paul, så det var jo egentlig på tide :P










De får inn flere varer på tirsdag, så da skal jeg ned igjen. kanskje de har fått inn skoene i rødt også? løp og kjøp folkens... var noe for alle, både barn,dame og herre.

6 kommentarer:

  1. Får gjøre som på facebook: *liker* både sko og genser!! Har de åpent i ukedagene også??

    SvarSlett
  2. he he... ja de skal ha det helt fram til søndag.

    SvarSlett
  3. Hvilket klokkeslett stenger de? :D

    SvarSlett
  4. http://www.arenum.no/

    her står åpnings og stengetider ;)

    SvarSlett
  5. Synes skoene var skikkelig søte, jeg!

    SvarSlett
  6. Ligger en liten award å venter på deg på min blogg....:)

    SvarSlett