onsdag 3. juni 2009

jaja.. da prøver jeg meg på denne bloggingen også

Vet ikke helt hvor jeg skal starte... men har jo alltid hodet fullt av ideer og planer. så kan jo starte der.blir kanskje lettere for meg å ha kontroll når jeg får skrevet det ned også.hender ofte det går litt i surr.he he..

jeg driver og møblerer og ommøblerer i ett sett. roterommet ble til gjesterom,så til lekerom og blir kanskje til gutterom snart. må se om vi skal bo her lenge eller ikke. skal legge inn bilder av lekerommet så snart jeg får tatt noen.

tommy har jo da ungkarshule på hemsen, føler meg ikke helt ferdig der... men vet ikke helt hva jeg mangler enda. han har ihvertfall fått en liten "bardisk" eller hva jeg skal kalle det. da med barskapet innen rekkevidde. he he..
kommer flere bilder derfra etterhvert.

har i dag kjøpt et trancherbord til å ha i gangen... ja du leste riktig.. i gangen..
men bare vent og se... skal male det hvitt og så blir det bra der nede *håper jeg*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar