onsdag 10. juni 2009

for en nydelig dag

ble vekket av min lille jente kl 9 i dag. trodde klokken min gikk feil når det gikk opp for meg at hun fortsatt lå i sin egen seng. da har hun altså sovet i 12 timer i egen seng. har aldri skjedd før. vi skulle egentlig på 3 mnd kontroll kl halv 10. men det rakk vi jo ikke. like greit egentlig, siden det var sånn gruppe. for det hadde jeg egentlig ikke lyst til.
så dro vi opp på sandsli for å få klippet lucas. han ble kjempefin som vanlig :) og så ble det en liten tur på mac'en etterpå siden han var så flink hos frisøren.

jeg ble ferdig med trancherbordet i går kveld. skal lage eget innlegg om det etterpå når jeg har tatt bilde. ble enda bedre enn jeg hadde tenkt, for jeg fikk en lur idè underveis ;)

4 kommentarer:

  1. No e eg spent!!!! :)
    Så deilig at du fikk sove lenge sammenhengende!!!! :)

    SvarSlett
  2. ha ha.. ja du får vente i spenning. nye tlf gidder ikke samarbeide.jeg er så sinna. får ikke til å legge inn bilder på dataen, og får ikke til å sende mms.

    SvarSlett