søndag 8. november 2009

farsdag

så var det farsdag. gaven er utlevert og far i huset sitter og spiller det nye spillet sitt på playstation.
jeg skulle jo ha bakt en fin kake for anledningen. men uten komfyr er det litt vanskelig.

jeg snek meg ut i går mens tommy sov. kjørte på lagunen i full fart for å kjøpe gave uten at han visste noe. skulle lure han til å tro at han ikke fikk noe gave. for han vet jo at jeg ikke har hatt tid til å handle den siste uken, siden vi har hatt fullt opp med flytting.

men hva presterer jeg å gjøre?
jo.. vi skulle opp på lagunen og handle litt senere på dagen. på vei opp sier jeg:
du.. nå må du se den audien som står her på sandven. jeg så den i dag tidlig da jeg kjørte til....
æh.. jeg mener, jeg så den her en dag når jeg kjørte forbi.

jeg begynte å ro mens jeg desperat letet etter en påhengsmotor. men nå er jeg verdens dårligste løgner, så det gikk ikke.



og når vi snakker om lagunen... jeg har sett på noen knagger på åhlens som jeg skulle ha. i går skulle jeg inn og kjøpe de. 3 av de fikk jeg tak i. men den viktigste hadde de ikke lenger. nå er jeg helt desperat. HVOR har de en sånn knaggrekke som på bildet under?

1 kommentar:

  1. Hei!! Søkte bare på hvit tv med dvd så kom den opp!! Vet ikke enda hvor vi skal kjøpe fra,men det finner vi ut av!

    Kan se om jeg finner den knaggen i morgen-skal på Ahlens da visst jeg ikke skal på jobb! Vil du det?

    Klem!

    SvarSlett