søndag 1. november 2009

ny mobil og kamera

har vært så frustrert på tlf min den siste uken. det har rett og slett klikket for den. svineinfluensa kanskje?

så fant jeg da denne lille søte saken.den har skritteller, bmi kalkulator og speil ;) og div annet småknask. skulle jo egentlig ha rosa tlf. men denne like jeg så godt at den kan få lov til å være blå.




dette kameraet har jeg siklet på en stund. så nå bare bestemte jeg meg for å kjøpe. kameraet er ihvertfall rosa da. ;) er 12 megapixel så da håper jeg på bra bilder. :)

3 kommentarer:

  1. Ååå, ike rart jeg ikke skjønte hva du mente, har aldri sett den før! Er det "skyve" eller "løft" mobil? Enig i at det er "feil" farge;-P For 2 år siden hadde blått vert eneste riktige....

    Canon er jo ikke kjent for å ha dårlige kamera;-) Så regner nok med du blir fornøyd ja!

    SvarSlett
  2. Med speil??? Det er jo genialt. Jeg pleier å komme hjem og se at jeg sveisen er på halv åtte, men det er ingen som har sagt ifra at jeg ser gal ut...

    Gratulerer med salg av hus forresten, flotters!

    Er også litt spent om det har kommet flere trusselbrev... Alle gode ting er tre, vet du :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for kos hilsen til meg!! Grattis med hus salg,det fine huset da..??
    Ha en fin uke,hilsen fra Anette:-)

    SvarSlett