torsdag 1. oktober 2009

bilderamme før/etter

denne bilderammen kjøpte jeg billig på europris. og tenkte å være litt kreativ.
litt utfordringer støtte jeg på underveis da.

jeg hadde litt hastverk med å komme i gang, da jeg har tenkt på å gjøre dette en stund.
jeg burde jo ha malt den hvit FØR jeg la på serviett. den var lyserosa med hvite prikker (trodde jeg) men man bruker jo bare det øverste laget med serviett. og det var ikke hvite prikker, de var gjennomsiktige. så resultatet ble ikke bra. men jeg hadde stoff som var likt servietten. så da brukte jeg det og decoupage lim/lakk. litt dårlig planlegging var det., så jeg er ikke fornøyd med skjøtene i hjørnene. men syntes da den ble litt søt likevel.

det endelige resultatet:



1 kommentar:

  1. Hei hå! Minien koster vel rundt 3000 og jeg har såååå lysst på!!!

    Klem!

    SvarSlett