lørdag 31. oktober 2009

happy halloween



vi måtte feire halloween på forskudd, så her kommer bilder fra i går.
mens jeg leverte unger til barnevakt, handlet inn pynt og div til kostymer. var tommy hjemme og vasket huset, sånn at det var bare til å sette i gang med pynting når jeg kom hjem.
flinke mannen. :)
(beklager noen uklare bilder, har ikke helt forstått meg på innstillinger på kamera enda)
trykk på bildene for å se de større




de små kulene på bordet er sjokolade forkledd som øyeballer ;)

spindelvev og plast-edderkopp hører med. (de ekte måtte bli i burene sine) ;)





blondien min ble forvandlet til mørk og mystisk for anledningen.
resultatet ble bra da. han har lik hale som meg på seg også.
og her er meg. fryktelig dårlig bilde, bilde tatt nedefra og opp blir skjeldent bra. men hadde ikke noe annet helfigurbilde i kostyme. ;) måtte jo få med skoene. kjøpte de for noen dager siden, syntes de var råååe.


ønsker dere alle en flott halloween.

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Takk for kommentar :-)
    Ja, det er merbau vi har på gulvet!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Herlig! Ser ut som at dere hadde skikkelig halloween stemning=) Skulle jo hatt et bilde med dere sammen da! hehe...

    SvarSlett