tirsdag 27. oktober 2009

det kan bli riktig så dyrt å være i ammetåke


nå er jeg en gullfisk med teflonhjerne fra før av, men med den tjukkeste ammetåke i tillegg er det ikke mye som fester seg.

f.eks så fikk jeg trusselbrev fra BIR for en stund siden. de hadde tatt bilde av bosspannet mitt som sto på tømmeplassen 2 dager etter tømming. (hjelp så kriminell jeg er) hvis de så det flere ganger kom de til å ta det med seg, og jeg må da betale 500kr for å få det ut. jeg ble jo en smule sinna, for de måtte jo forstå at det ikke er så lett å få hentet bosspannet til rett tid når jeg er alene med barna og den minste skrek hele dagen.

og en dag var bosspannet mitt borte.....
full av hormoner ringer jeg BIR og beskylder de for å ha kidnappet bosspannet mitt, for så og kreve løsepenger. det viste seg at det ikke var BIR som hadde tatt det.
en uke senere fant jeg ut at det var en nabo som hadde tatt feil. oops. :)

senest i dag kom det et nytt trusselbrev i postkassen min. ikke BIR denne gangen, men fra skattetaten. jeg har visst helt glemt å sende inn skjemaet med navnet på prinsessen.
da truet de med å sende saken videre til politiet som kom til å både straffe og bøtelegge meg hvis jeg ikke sender det inn snarest.
jeg må helt ærlig si at jeg fikk bakoversveis da jeg leste det. det var da en voldsom reaksjon. de skal ha det innen barnet er 6 mnd. nathalie har ikke blitt 7 mnd enda. skulle tro de hadde sendt meg påminnelser i ett år. men men... nå har jeg ihvertfall skrevet på det, bare jeg husker å postlegge det i morgen.

jeg lurer litt på hva mer jeg får av trusselbrev.... nå er vi så godt i gang så det må jo komme flere.

kanskje bot for feilparkert barnevogn?
eller arrestert for stygg frisyre? er vel ingen som tar hensyn til dårlige hårdager i ny og ne?

nei ikke godt å si. vi får vente i spenning. :)

1 kommentar:

  1. HERREGUUUUD... ER D VIRKELIG MULIG!!!!!???????? Må si jeg fikk hakeslepp jeg når jeg leste det du hadde skrevet her nå snuppa mi... Du får tenke sånn at d kan bare bli bedre nå og ikke gå værre enn d har gjort :o) Masse glad i deg vennen min <3 Klem fra ~Simelisa & Marina~

    SvarSlett