tirsdag 13. oktober 2009

et rosa innlegg fra meg

var innom åhlens i går. klarte ikke motstå denne koppen og skålen.
ble i virkelig godt humør i dag tidlig da jeg fikk drikke kaffe av denne herligheten.

på steinen er det risset inn "harmony"



her er da noen kupp jeg gjorde på ebay. ebay har blitt min beste venn. ;)
blomstene og sommerfuglene skal plasseres på nathalie sitt rom.
ballerinaskoene er faktisk knotter som skal på en kommode.





og sist men ikke minst. mine vakre blomster som jeg er så stolt av. ikke det at de er så spesielle.
men jeg eier ikke grønne fingre. jeg har utallige blomstermord på samvittigheten. men disse har jeg altså holdt liv i helt siden beg. av august. :)




jeg er veldig glad i rosa. lyserosa er en deilig farge å hvile øynene på.
nå nærmer vi oss vinter, det er mørkt og det meste av klær i butikkene er grått og svart.

så da har jeg en utfordring til DEG. vis meg noe rosa. la oss ta på solbriller med rosa glass og glemme mørket for en liten stund. :)

1 kommentar:

  1. Hei hei! Ta deg en tur innom Kid-det er 40 % på alt!!
    Utfordringen skal jeg t ai morgen...vet du jeg har også holdt liv i en orkide siden beg av juli #stolt#

    Ha en herrlig kveld!!

    SvarSlett